Odpowiedzi

2009-09-30T21:53:59+02:00
I 0,8*3/2³-(-2)³/5 I=I(8/10* 3)/8+8/5I=I8/30:8+8/5I=
=I1/30+8/5I=I1/30+48/30I=I49/30I=1 i 19/30

I(-1,5)²*√0,04+0,12:√0,01I=I9/4*2/10+0,12:0,1I=
I9/20+1,2I=I0,45+1,2I=I1,65I=1,65
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-30T22:16:58+02:00
I 0,8*3/2³-(-2)³/5 I=I(8/10* 3)/8+8/5I=I8/30:8+8/5I=
=I1/30+8/5I=I1/30+48/30I=I49/30I=1 i 19/30

I(-1,5)²*√0,04+0,12:√0,01I=I9/4*2/10+0,12:0,1I=
I9/20+1,2I=I0,45+1,2I=I1,65I=1,65