PILNE- na jutro

1.Wg N.T Bóg ukarał dwóch ludzi jednego utratą mowy, drugiego utratą słuchu. Kim oni byli i w jakich okolicznościach się to stało?
2.Którym 2 parom dzięki "inicjatywie" Boga urodziło się dziecko, mimo iż wcześniej nie mogli go mieć (jedna para N.T, druga S.T.)

2

Odpowiedzi

2009-09-30T22:00:49+02:00
2. Św. Elżbieta i Zachariasz N.T

1. Utratą mowy - Zachariasza
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-30T22:20:00+02:00
2 pyt
1 Abraham i Sara(ST)
2. Elżbieta i Zachariasz(NT)
1pyt
Zachariasz stracił mowę, gdy nie uwierzył zapowiedzi aniola, że Elżbieta będzie mieć dziecko.(Łk. 1.18-22)
1 5 1