Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T22:03:15+01:00
1. Monarchia
2. Republika
3. Pryncypat
4. Dominat

Tyle. jesli chcesz opis danych ustrojów, patrz w linka:
http://www.bryk.pl/teksty/studia/historia/starożytność/9335-starożytne_ustroje_polityczne.html
3 2 3
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T22:04:37+01:00
Monarchia.
Republika
Pryncypat,
Dominat.
1 5 1
2010-01-21T22:05:18+01:00
1.królestwo
2.republika
3.cesarstwo
2 3 2