Odpowiedzi

2010-01-21T22:16:09+01:00
Odpowiedź dałam w załączniku.
69 4 69
Dzięki
GDZIE ZAŁĄCZNIK?
Dziękuje :0
dzieki
Dziękuje. 
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T22:21:39+01:00
Pole trójkąta to podstawa razy wysokość podzielone na 2
więc zakładamy że twoja podstawa ma 3 cm
wysokość w takim razie (h to wysokość) to 2 cm

odcinek KL to twoja podstawa
na jednym końcu powstałego odcinka napisz K a na końcu L
zazncz sobie końce jakimiś kropeczkami
cały odcinek KL może jeżeli go przedłużyć do xxxxxx prostą
czyli pod odcinkiem podpisz małe a
weź linijkę tak aby od odcinka KL (zaznacz linijką mniej więcej w połowie)
odcinek ma być pionowy!!!!
o długości h czyli 2 cm
to jest twoja wysokośc
koniec(ten u góry tego odcinka to punkt M)
połącz K z M i L z M


KONIEC
sorka że się rozpisałem ale chciałem to jak najlepiej przedstawić
a nie mam aparatu ani skanera żeby ci to pokazać graficznie



życzę 5-tki



:)))
55 3 55
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty