Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T22:12:38+01:00
/ kreska ułamkowa
* razy
1 / √15 = (1 / √15) * (√15 / √15) = √15 / 15

1 / (2-√3) = [1 / (2-√3)] * [(2+√3) / (2+√3)] = (2+√3) / (4-3) = 2+√3
2010-01-21T22:12:49+01:00
1```√15 `√15
--- * ----=-----
√15 √15 `` 15


``1````2√3```2√3```√3
------ * ------ = ------ = ------
2√3```2√3```12 ````6
2010-01-21T22:16:08+01:00
A) 1 * √15 √15
----------- =-------------
√15 * √15 15

b) 1 * √3 √3 √3
------------------ =--------------- = ----------------
2- √3 * √3 2-3 -1