Zad.1
Uzupełni zdania(na podstawie tekstu "Chłopcy z placu broni")
Plac Broni zastępował chłopcom ... . Obecnie na Placu Broni ... .

zad.2
Napisz zaproszenie na wystawę "Moje miejsce na ziemi" skierowane do nauczycielioraz uczniów z innych klas. Pamiętaj o podaniu miejsca i
czasu otwarcia wystawy.


Proszę o szybką odpowiedź!
To na jutrooo!!!
Więcej punktów nie mam . :/

dam naj tylko do 23:00 potem nie dam!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T22:45:58+01:00
Plac broni zastępował chłopcom plac zabaw.Obecnie na Placu Broni znajdują się bloki.


Zaproszenie!!
Mam zaszczyt zaprosić wszystkich uczniów i nauczycieli na wystawę pt:"Moje miejsce na Ziemi",która odbędzie się dnia 2.02.10r o godzinie 10.00 w Galerii(wpisz nazwę,np.Bałtyckiej) w....(miasto) przy ulicy(nazwa).
Wstęp Wolny
Zapraszam
.......(twoje imię)
:)
8 4 8
2010-01-21T22:49:39+01:00
ZAPROSZENIE
Serdecznie zapraszam na wystawę zatytułowaną;
''Moje miejsce na ziemi''.
Odbędzie się ona dnia 15.01.2010r. w gimnazjum nr.36 w Warszawie na ul.Polnej 7 o godzinie 17:30.
Będzie to ciekawa wystawa o miejscu, w którym czuję się bezpiecznie i swobodnie.
Ola Karolak IIe


tylko oczywiscie zmien dane...;]]]
6 3 6