Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T22:24:56+01:00
Powinniśmy pomagać innym ludziom w potrzebie i pamiętać o tym że na świecie nie jesteśmy sami. Najważniejsza jest miłość i uczucie międzyludzkie oraz relacje z bliźnimi. Powinniśmy ponad wszystko żyć ze sobą w zgodzie a nie ciągłych wojnach i konfliktach. W końcu żyjemy na jednej planecie - dlaczego mamy się od siebie różnić? I niby czym?
3 5 3
2010-01-21T22:52:22+01:00
- Modlitwa
Zycie nie jest latwe,zlo staje sie co raz bardziej powszechne,tym samym ludzie co raz bardziej sa na nie odporni,co raz bardziej sa zdemoralizowani. ludzie zaczynaja myslec ze skoro wokol nich jest tyle zla to tak musi byc. powinnismy prosic Boga,aby dawal nam sily do walki,do walki o lepszy swiat. o sily do sprzeciwiania sie zlu i ludziom czyniacym zlo. to nie jest latwe,bez Bozej pomocy czlowiek w walce tej poniesie kleske. Warto tez modlic sie za grzesznikow o ich nawrocenie.

- Samozaparcie
Sama modlitwa nic nie da jezeli czlowiek nie chce sie sprzeciwic zlu swiata. Musimy wzbudzic w sobie chec odwrocenia sie od zla i czynic dobro. to nie przychodzi ot tak,to trzeba cwiczyc i polaczyc z w/w modlitwa.

- Czesta spowiedz
Im czesciej sie spowiadamy tym czesciej nasze serce jest gotowe na dobro. Zycie w grzechu jest zamknieciem na dzialanie Boga. Rzadkie przystepowanie do spowiedzi prowadzi do swego rodzaju rutyny i zycie w grzechu staje sie dla czlowieka "chlebem powszednim".

- Czeste przystepowanie do komunii sw.
Im czesciej Chrystus gosci w naszym sercy tym bardziej jestesmy otwarci na czynienie dobra.

- Udzial we mszy
msza to spotkanie z Bogiem,to podczas mszy nabieramy sil i checi do czynienie dobra.

- Zachowanie przykazan
Przykazania to drogowskazy jak byc dobrym czlowiekiem, przestrzegajac ich tym samym jestesmy dobrymi ludzmi...

- Milosc do blizniego
traktujmy drugiego czlowieka tak jak sami chcielibysmy aby traktowano nas. Najprostrza i najskuteczniejsza zasada.

-Przebaczenie
To trudna zdolnosc,ciezko wybaczyc komus czasem jakies swinstwo. Gniew jest szczegolnie czestym i ludzkim grzechem. Proszac Boga o dar przebaczenia bedziemy w stanie wybaczac bliznim. Wybaczajac drugiemu czlowiekowi okazujemy wdziecznosc Bogu za to,ze On wybacza nam nasze winy podczas spowiedzi ;)

troche sie rozpisalem,tym samym zboczylem z tematu,ale wybierzesz sobie to co Ci bedzie pasowalo ;)
3 5 3