Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T22:29:11+01:00
Stułbia przemieszcza się z miejsca na miejsce „koziołkując”.

Ruch odbywa się dzięki skurczom i rozkurczom licznych komórek mięśniowych na całym ciele.
20 4 20
2010-01-21T23:30:43+01:00
Stułbia, zasadniczo występując w postaci polipa
prowadzi półosiadły tryb życia
potrafi się jednak przemieszczać po dnie
gdy jamą wchłonąć coś chce
i wtedy kroczy za czułków pomocą
przenosząc stopę, czy to dniem czy nocą
:)
11 4 11