Odpowiedzi

2010-01-21T22:52:06+01:00
Tłusty śluz na powierzchni ciałą
Giętkie ciało
płetwy
zwinność
dobre własciwosci opływowe ciałą w wyniku dobrego kształtu
29 3 29
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T22:55:53+01:00
Łuskipokryte ciało)
Płetwy(pływanie)
Pęcherz pławny(zmiana głębokości w wodzie)
Skrzela(oddychanie)
Śluz(chroni przed wyschnięciem i pomaga pływać}
Linia naboczna (słuch)
Opływowy kształt ciała(lepsze pływanie)
Kolor łusek (ochrona przed drapieżnikami)


Mam nadzieje że pomoglam ;))
47 4 47