Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T23:14:03+01:00
Ms - 20g
mr = ms+mw = 20g+280g =300g
C% = ?

C% = ms*100%/mr
C% = 20*100/300
C% = 6,67%
odp: Stężenie procentowe wynosi 6,67%
2010-01-21T23:18:16+01:00
20+280=300
20 - x%
300 - 100%

x=20*100%/300=6,(6)%
  • Użytkownik Zadane
2010-01-22T01:38:08+01:00
Dane:
ms - 20g
mw - 280g

Szukane:
mr - ?
Cp - ?

Wzory:
ms+mw=mr
Cp= ms * 100% / mr

Obliczenia:
20g + 280g = 300g - mr

Cp = 20g * 100% / 300g
Cp = 2000% / 300
Cp = 20% / 3
Cp = 6,67%
1 5 1