Odpowiedzi

2010-01-21T23:20:42+01:00
Płetwa grzbietowa, płetwa tłuszczowa, płetwa ogonowa, płetwa odbytowa, płetwy brzuszne, płetwy piersiowe.
24 3 24
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T23:21:15+01:00
Płetwy nieparzyste:
-grzbietowa
-tłuszczowa
-ogonowa
-odbytowa

Płetwy parzyste:
-brzuszne
-piersiowe
29 4 29
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T23:21:42+01:00
PARZYSTA, NIEPARZYSTA, OGONOWA, GRZBIETOWA, TŁUSZCZOWA, ODBYTOWA, BRZUSZNE, PIERSIOWE.
11 2 11