Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T23:21:30+01:00
20x=15+y
×+y=18

20x=15+y
x=18-y

20(18-y)=15+y
360-20y=15+y
345=21y
y=345/21
y=16 i 3/7

x=18-16 i 3/7
x=17 i 7/7 - 16 i 3/7
x=1 i 4/7

x=1 i 4/7
y=16 i 3/7
2010-01-21T23:23:38+01:00
[20x=15+y
[x+y=18

[20x-y=15
[x+y=18
--------------------
20x+x=15+18
21x=33
x=1 ⁴/₇
--------
x+y=18
1 ⁴/₇+y=18
y=18-1 ⁴/₇
y=16 ³/₇
-----------
[x=1 ⁴/₇
[y=16 ³/₇