Odpowiedzi

2010-01-21T23:45:26+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T23:48:07+01:00
Boleń

Brzana

Certa

Ciernik

Jazgarz

Jaż

Jelec

Karaś

Karp

Leszcz

Lin

Okoń

Pstrąg

Pstrąg

Płoć

Sieja

Sum



Szczupak

Tołpyga

Węgorz
2 4 2
2010-01-21T23:55:35+01:00
Boleń (Aspius aspius) 2Brzana (Barbus barbus) 3Certa (Vimba vimba) 4ciernik (Gasterosteus aculeatus) -5Jazgarz (Gymnocephalus cernuus) 6Jaź (Leuciscus idus) -7Jelec (Leuciscus leuciscus 8 karaś pospolity 9Karp (Cyprinus carpio L., 1758) 10Leszcz 11Lin (Tinca tinca L., 1758) 12 okoń 13 pstrąg potokowy 14pstrąg tęczowy 15płoć 16 sieja 17 sum 18 szczupak 19 tołpyga 20 ukleja 21węgorz europejski