Odpowiedzi

2010-01-22T00:29:43+01:00
Http://www.bryk.pl/teksty/gimnazjum/biologia/zoologia/1001574-płazy_polski.html

proszę bardzo :)

jak coś, to wal na priv :)
pozdr
  • Użytkownik Zadane
2010-01-22T00:33:54+01:00
Żaby ,ropuchy,salamandry i traszki
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T00:36:04+01:00
Salamandra plamista
traszka grzebieniasta
traszka zwyczajna
traszka karpacka
traszka górska
kumak niziny
kumak górski
grzebiuszka ziemna
ropucha szara
ropucha zielona
żaba jeziorkowa
żaba wodna
żaba śmieszka
żaba trawna
żaba moczarowa