A) x mniejszy lub równy 14 i x jest liczbą naturalna


b)x większy-6i3/7 i x jest liczbą całkowitą ujemną

c)-2,5mniejsze x mniejsze3,4 i x jest liczba naturalną

d)-105 mniejsze lub równe x mniejsze lub równe 95 i x jest liczba naturalną

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-30T22:48:21+02:00
A) x mniejszy lub równy 14 i x jest liczbą naturalna
x∈{14,13,12,11,10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,0}

b)x większy-6i3/7 i x jest liczbą całkowitą ujemną
x∈{-6,-5,-4,-3,-2,-1}

c)-2,5mniejsze x mniejsze3,4 i x jest liczba naturalną
x∈{0,1,2,3}

d)-105 mniejsze lub równe x mniejsze lub równe 95 i x jest liczba naturalną
x∈{0,1,2,3,4,5,...,92,93,94,95}
2009-09-30T22:48:42+02:00