Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T08:46:22+01:00
Krzysztof kamil baczyński-ur. 22 stycznia 1921 w Warszawie, zm. 4 sierpnia 1944 w Warszawie "pokolenie'
Władysław Broniewski (ur. 17 grudnia 1897 w Płocku, zm. 10 lutego 1962 w Warszawie-"Bagnet na broń"
Mickiewicz Adam-ur 24 grudnia 1798 na Zaosiu lub nowogródku zmarl 26 listopad 1855 w konstantynopolu "pan tadeusz' "Ballady i romanse"
Bogusław Adamowicz (ur. 13 stycznia 1870 r. w Mińsku, zag. w 1944 r.) "Wojna z duchami"
Aleksander Głowacki ur. 20 sierpnia 1847 w Hrubieszowie, zm. 19 maja 1912 w Warszawie)"Antek" "Faraon"
3 4 3
2010-01-22T10:59:19+01:00
Góra Kalwaria :
1. ul. Jana Kochanowskiego - Jan Kochanowski (1530-1584) urodził się w Sycynie ; "Odprawa posłów greckich"
2. ul. Mikołaja Reja - ( 1505 - 1569 ); ,,Zwierzyniec,,
,,Krótka rozprawa między trzema osobami, Panem, Wójtem a Plebanem,,
3.ul. Bolesława Prusa -(1847 - 1912) ; Kamizelka , Lalka , Antek ,
4.ul. Adama Mickiewicza (1798 - 1855 ) ; Dziady , Pan Tadeusz ,
5. ul. Władysława Broniszewskiego (1897-1962 ) ; Tomiki wierszy :
Wiatraki, Dymy nad miastem , Troska i pieśń
1 5 1
2010-01-22T11:28:29+01:00
Góra Kalwaria
1 . ul.Jana Kochanowskiego (1530 - 1584 ) Urodził się w Sycynie
"Odprawa posłów greckich"

2.Aleksander Głowacki ur. 20 sierpnia 1847 w Hrubieszowie, zm. 19 maja 1912 w Warszawie)"Antek" "Faraon"

3.ul. Władysława Broniszewskiego (1897-1962 ) ; Tomiki wierszy :
Wiatraki, Dymy nad miastem , Troska i pieśń.

4.Krzysztof Kamil Baczyński-ur. 22 stycznia 1921 w Warszawie, zm. 4 sierpnia 1944 w Warszawie "pokolenie'.

5.ul. Adama Mickiewicza (1798 - 1855 ) ;"Dziady" , Pan Tadeusz .

6.ul. Mikołaja Reja - ( 1505 - 1569 ); ,,Zwierzyniec,,
,,Krótka rozprawa między trzema osobami, Panem, Wójtem a Plebanem,,

7.Władysław Broniewski (ur. 17 grudnia 1897 w Płocku, zmarł. 10 lutego 1962 w Warszawie-"Bagnet na broń"