PROSZE PRZETŁUMACZCIE MI TE ZDANIA W CZASIE PAST CONTINOUS
UŻYWAJĄC :
WERE: L.POJ
WAS:L.MN
PROSZE ZRÓBCIE TO DO 10.00
PLISSSSSSSSSSSSSSSSSS

1.My graliśmy w tenisa
2.Ja byłem u babci
3.My niewidzieliśmy ich
4.Czy ona wyjechała do Londynu
5.Czy my byliśmy w Stanach
6.Ona widziała ją
7.On sie nie uczył
8.Oni nie wyjechali
9.Czy wy słuchaliście muzyki
10.Wiktor nie czytał książki

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T08:45:59+01:00
1. We were playing tennis.
2. I was being at grandma.
3. We weren't seeing their.
4. Was she departing in London ?
5. Were we being in USA ?
6. She was seeing her.
7. He wasn't learning.
8. They weren't departing.
9. Were we listening to the music ?
10. Wiktor wasn't reading a book.

w PAST CONTINOUS zawsze pamietaj o dodaniu końcówki -ing do czasownika i zapamiętaj kiedy jest was, a kiedy were.
I was
You were
She, he, it was

We were
You were
They were

Pozdrawiam :)

1 5 1
2010-01-22T09:02:44+01:00
1.My graliśmy w tenisa / We were playing tennis.
2. Ja byłem u babci /I was being at grandmather.
3. My nie widzieliśmy ich / We weren't seeing them.
4. Czy ona wyjechała do Londynu / Was she departing to London ?
5. Czy my byliśmy w Stanach / Were we being in USA ?
6. Ona widziała ją / She was seeing her.
7. On sie nie uczył / He wasn't learning.
8. Oni nie wyjechali / They weren't departing.
9. Czy wy słuchaliście muzyki / Were you listening to the music ?
10. Wiktor nie czytał książki / Wiktor wasn't reading a book.
1 1 1