Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T09:31:07+01:00
To chyba znaczy że Maryja jest ulubienicą Dycha świętego ponieważ Pan Bóg wyznaczył ją jako Matkę Chrystusa więc Duch Święty się jej obiawij



Ale nie jestem pewna czy to jest to ;)
2010-01-22T09:33:36+01:00
Maryja była oblubienicą Ducha Świętego, gdyż została nim napełniona w czasie objawienia Archanioła Gabriela. Została wybrana na matkę Zbawiciela, Jezusa Chrystusa.
2010-01-22T10:31:44+01:00
Maryja to oblubienica ducha sw. dlatego z duch sw wybrał ja na matke chrystusa i napełniał ją swoją łaskąw tródnych momentach jej życia .

:)