Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T09:56:47+01:00
RULES:

1. You mustn't drink alcohol.
2. You mustn't invite your friends to the party, who are not invited.
3. You must disguise for something.
4. You must have fun!
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-22T09:59:33+01:00
Regulation of Party

MUST
1. You must wear in blue ! ( ty musisz ubrać się na niebiesko )
2. You must bring coca cola ! ( ty musisz przynieść coca cole )
3. You must come to me at 9:00 o ' clock
(ty musisz przyść do mnie o 9:00 godzinie )

Musn't

1.You musn't wear in red or black !( ty nie możesz ubrać się na czerwono albo czarno )

2.you musn't be late ! ( ty nie możesz się spóźnić ! )\
3. and you musn't come back alone at home ! ( i ty nie możesz wracać sam do domu !)

nie wiem czy dobrze mam ale chyba dobrze :)
1 5 1