Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T11:14:42+01:00
Posiadamy 4 kawałki szmatki
3dm *3dm = 9dm2
3dm *3dm = 9dm2
2dm *3dm = 6dm2
3dm *4dm = 12dm2 2(kwadratu)

Teraz sumujemy wszystkie objętości poszczególnych szmatek

9+9+6+12= 36dm2

Na początku zadania było wspomniane że szmata jest kwadratowa więc boki są równe
Musimy naleź taką liczbę podniesioną do kwadratu która da man wynik 36 jest to liczba 6 bo 6*6= 36
odp Wymiary szmatki to 6dm na 6dm
6 3 6
2010-01-22T11:17:39+01:00