JAK PŁAKAĆ

przychodzi czasem taki dzień,
że smutek wokół Cię otacza.
Nikt nie potrafi rozbawić Cię,
chce Ci się po prostu płakać.

Nie próbuj zmuszać się do śmiechu,
bo płacz potrzebny czasem jest.
Więc usiądź cicho gdzieś w kąciku
i zapłacz sobie jeśli chcesz.

Pamiętaj tylko, nie przesadzaj,
wystarczy mały, lekki deszcz.
I niezbyt często tak przysiadaj,
ze śmiechu można płakać też.

2

Odpowiedzi

2010-01-22T11:15:32+01:00
No ale o co chodzi w tym zadaniu??
wymyślić tytuł??
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-22T11:27:24+01:00
Ładne to jest
sama wymyśliłaś?? jeśli tak gratulacje.:)