Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T11:35:54+01:00
A) (2a-3)(4x-7)= 8ax-14a-12x+21

b) (6x – y)(4x + 8)= 24x²+48x-4xy-8y

c) (2x + 1)(x + 4) = 2x²+8x+x+4=2x²+9x+4
2010-01-22T11:36:05+01:00
Tylko wiem do ostatniego przykładu rozwiązanie jest takie 3x*4x=12x
2010-01-22T11:44:33+01:00
(2a-3)(4x-7)=8ax+14a-12x+21
(6x-y)(4x+8)=24x[kwadrat]+48x-4xy-8y
(2x+1)(x+4)=2x[kwadrat]+8x+1x+4=2x[kwadrat]+9x+4
Nie jestem pewna!!!:P