Odpowiedzi

2010-01-22T12:38:57+01:00
1-> woda

2-> magnez

3-> wodór

4-> tlen
2010-01-22T12:39:11+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T12:48:59+01:00
1. Woda. (skojarz sobie z ostatnim podpunktem)
2. Magnez (skojarz sobie podpunkt drugi i pierwszy)
3. Wodór (podpunkt trzeci)
4. Tlen (no, a jeśli 3. to wodór i daje nam substancje 1. to musi być tlen i podpunkt przedostatni - bez tego niemożliwe).

Pozdrawiam.