Odpowiedzi

2010-01-22T13:21:43+01:00
1)Testowanie przez jej konstruktora nowej maszyny do robienia rzeczy na „n”.
2)Zawiść Klapaucjusza.
3)Życzenia zazdrosnego konstruktora.
4)Znikanie kolejnych elementów świata.
5)Odwołanie trzeciego życzenia.

Pozdrawiam,
Buzzy ;-)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T16:22:26+01:00
1.Miłość króla Poleandra do nowinek cybernetycznych.
2.Chęci do nowszej maszyny
3.Zbudowanie maszyny cyfrowej
4.Wojna kosmiczna(ze smokiem)
5.Zepsucie się maszyny
6.Zagłada świata
7.Doświadczenie króla
8.Zmienienie postępowania

Pozdrawiam ;)