Odpowiedzi

2010-01-22T13:14:27+01:00
Mur-mur;ach
bór-bor;ach
dwór-dwor;ach
rura-rura;ch
chmura-chmura;ch
wór-wor;ach
rower-rower;ach
kura-kura;ch

; oznacza oboczność
Mam nadzieę że pomogłam
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T13:28:15+01:00
Mur-o murze r/rz
bór-o borze ó/o,r/rz
dwór-o dworze ó/o,r/rz
rura-o rurze r/rz
chmura-o chmurze r/rz
wór-o worze ó/o,r/rz
rower-o rowerze r/rz
kura-o kurze r/rz
12 4 12