Odpowiedzi

2010-01-22T13:15:23+01:00
Angielski portal muzyczny (nazwa własna)

w polskim nic nie znaczy (chyba że jakiś slang)

pozdrawiam:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T13:18:26+01:00
TAJUT -> kieliszek wina wypijany po posiłku w Wenecji.

Pozdrawiam,
Buzzy ;-)
2010-01-22T13:24:24+01:00
W jężyku fińskim - wyraz bliskoznaczny do 'zrozumieć, rozumieć, być uświadomionym'.
lub
może chodzić o zwyczaj związany z piciem wina. (Ale też nie w polskce)