Odpowiedzi

2010-01-22T13:18:17+01:00
1,5 dm=15cm
15*8=120

2*15+2*8=46

Odp.: Obwód prostokąta to 46 cm, a pole to 120 cm2.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T13:19:02+01:00
Dane:
wymiary:
1,5 dm = 15 cm
8 cm

Szukane:
P= a*b
Ob= 2a+2b

Rozwiązanie:
P= 120 cm²
Ob= 46 cm

Odpowiedz: Pole tego prostokąta wynosi 120 cm² a jego odwód 46 cm.


2010-01-22T13:19:04+01:00
A= 1,5dm=15cm
b=8cm

P=a*b=15cm*8cm=120cm²
Ob=2a+2b=2*15cm+2*8cm=30cm+16cm=46cm