Uczniowie klasy 3 podróżowali z Krakowa do Warszawy przez Łódź. Rozwinięcie dziesiętne, którego ułamka najdokładniej określa stosunek długości trasy z Łodzi do Warszawy do odległości Krakowa od Warszawy:
a. ok ⅗
b. ok ⅓
c. ok ⅖
d. ok ½

Kraków - Warszawa >> 354 km
Łódź - Warszawa >> 134 km

2

Odpowiedzi

2010-01-22T13:23:12+01:00
Rozwiązaniem jest ułamek 1/3,czyli odpowiedź c
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-22T13:24:55+01:00