Odpowiedzi

2010-01-22T13:34:11+01:00
Jeśli ta kreska tworzy bok kwadratu no to pole będzie 8*8= 64 cm2

żebyśmy Ci pomogli musisz bardziej sprecyzować albo dodać do tego rys. np wykonany paintcie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T13:36:31+01:00
Nie wiem czy dobrze zrozumiałam .. spójrz na załącznik.
8 ma być w miejscu x czy z?
Jeśli jest w miejscu x
to pole jest
8*8=64
a jeśli w miejscu z
to:
przekątna = a√2
8=a√2
8/√2= a
Po usunięciu niewymierności z mianownika
a=4√2
I pole= (4√2)^2 =16*2=32cm^2