Odpowiedzi

2010-01-22T13:36:20+01:00
1:20
1cm - 20cm
20 x 20 = 400

1:50
1cm - 50cm
400 : 50 = 8cm

Odp. Na planie w skali 1:50 fasada ma 8cm szerokości.
5 4 5
2010-01-22T13:37:32+01:00
1cm-20cm
20*20=400cm - szer. fasady w rzeczywistości

1cm-50cm
400:50=8 - szer. fasady na planie w skali 1:50
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T13:39:12+01:00
1:20 oznacza to żę 1cm na mapie = 20 cm
20*20= 400

1:50 oznacza to że 1cm na mapie - 50cm
400 : 50 = 8cm

Odp. W skali 1:50 fasada będzie miała 8cm.
6 5 6