Odpowiedzi

2010-01-22T13:40:07+01:00
1m-ma-100cm
czyli 4m to 400cm
400*160=64000cm pole prostokąta
20*20=400cm pole płytki
64000/400= 160 ilość płytek
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T13:42:13+01:00
4m = 400cm
400*160=64000 cm² <--- pole łazienki
20*20=400 cm² <----pole 1 płytki
64000÷400=160

potrzeba 160 płytek
1 5 1
2010-01-22T13:42:47+01:00
A= 4 m = 400 cm
b= 160 cm
P=a*b
P=400*160
P=64000 cm²

P płytki = 20*20 = 400 cm²

400:64000=160 - tyle płytek potrzeba