Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T13:59:38+01:00
27 000 mm= 27m
2300 cm=230dm
17 dm=170cm
4m 4dm=44dm
12 dm 8 cm=128cm
26m=260dm
380mm=3,8dm=38cm
9 km=9000m

POZDRAWIAM :*
2010-01-22T14:25:09+01:00
27 000 mm= 27m
2 300 cm= 230dm
17 dm= 170cm
4m 4dm= 44dm
12 dm 8 cm= 128cm
26m= 260dm
380mm= 3,8dm= 38cm
9 km= 9000m



O ja sory . Pomyliłam się wcześniej ; d
2010-01-22T14:50:05+01:00
27 000mm=27m
2 300cm=230dm
17dm=170cm
4m 4dm=44dm
12dm 8cm=128cm
26m=260dm
38mm=3,8dm=38cm
9km=9000m