Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-22T14:07:28+01:00
V=s/t
V=15cm/1,5min=10cm/s
Odp.Prędkość ślimaka wynosi 10cm/s
2010-01-22T14:13:50+01:00
Prędkość ślimaka to6 m na h
lub 10 cm na 1 minutę * to chyba lepsze

obliczem to biorąc


.15 cm -----------------1,5 min.

aby dwa podzieliłem na 1,5

i wyszło mi że prędkość ślimaka to 10 cm na 1 min







2010-01-22T14:14:53+01:00
DANE:
S-DROGA = 15cm = 0,15m
T-CZAS = 1,5min = 90s

SZUKANE:
V=?

WZÓR:
V=s/t

ROZWIĄZANIE:
V= 0,15/90
V= 0,001667 m/s

odp. Prędkość ślimaka wynosi 0,001667 m/s.

Pozdrawiam,
Buzzy ;-)