Odpowiedzi

2010-01-22T14:28:53+01:00
Wszystkie potrzebne informacje znajdziesz tutaj http://www.opoka.org.pl/biblioteka/T/TS/swieci/swfranciszek.html

Niezwykła przygoda
Asyż
Sympatyczny kupiec
Niepokojące doświadczenia
W poszukiwaniu sławy
Odpowiedź Ukrzyżowanego
Bądź pochwalony, Panie mój
itd...
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T14:36:41+01:00
Sympatyczny kupiec
Niepokojące doświadczenia
W poszukiwaniu sławy
Odpowiedź Ukrzyżowanego
Bądź pochwalony, Panie mój
itd.
1 1 1