Pośród trzech par małżeńskich mamy wybrać trzyosobową grupę , w której nie będzie żadnego małżeństwa. Na ile sposobów można dokonać takiego wyboru?
A)1 b)2 c)6 d)8 e) 20
Proszę o szybką odpowiedź!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(MAJĄ BYĆ DOBRE ODPOWIEDZI BO DAM SPAM)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T14:09:20+01:00
2010-01-22T14:25:36+01:00
Jeżeli pary sobie oznaczysz literami alfabetu to będzie
AB - I para
CD - II para
EF - III para
Kombinacje 3-osobowe:
ACE
ACF
ADE
ADF
BCE
BCF
BDE
BDF
czyli odpowiedz d - 8
7 5 7
2010-01-22T14:44:22+01:00
Prawidłową odpowiedzią jest odpowiedź D.
Takiego wyboru można dokonać na 8 sposobów.
2 4 2