Odpowiedzi

2010-01-22T14:14:10+01:00
P=a*b
P=30*45
P=1350 m²
⅓*1350=450 m²-jabłonie
25%=¼
¼*1350=337,5 m² - grusze
1350-450-337,5=562,5 m² - śliwy
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T14:20:35+01:00
P=a*b
P=30m*45m -liczę powierzchnię działki
P=1350m2

1350m2:3=450m2 - liczę jaką powierzchnię zajmują jabłonie

25% liczby 1350=25/100 * 1350 = 33750/100 = 337,5 - liczę jaką powierzchnię zajmują grusze

1350m2-(450m2+337,5m2)=1350m2-787,5=562,5m2

odp:Śliwy rosną na 562,5m2