Odpowiedzi

2010-01-22T14:12:17+01:00
16,5×2000= 33000cm = 330m.
Janek ma do biblioteki 330m.

Nie napisałaś jednostek więc wnioskuje, że wszystko jest podane w centymetrach.
POWODZENIA :*
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T14:12:41+01:00
1:2000
1 cm - 2000 cm
1cm - 20 m
16,5 cm × 20 m = 330 m

Odp. Jurek do biblioteki ma 330 metrów drogi.

Mam nadzieję, że pomogłam :)
2010-01-22T14:14:47+01:00
1 cm na mapie - 2000 cm w rzeczywistości
1cm - 20 m
16,5*2 = 330 [m]

Odp. Jurek do biblioteki ma 330 metrów drogi.

Liczę na naj:)