Odpowiedzi

2010-01-22T14:20:05+01:00
Obrazek z cyrkla?
hmmm....zrób bałwana i ludzi i śnieżki i słońce >:P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T14:20:55+01:00
Rysujesz dowolnego rozmiaru pieciokat, nastepnie stopke cyrkla stawiasz w wiercholkach tego pieciokata i rysujesz trojkaty rownoboczne za pomoca cykra czyli mierzysz dlugosc boku pieciokata i od jego wierzcholkow robisz kreski a pozniej za pomoca linijki to laczysz wszystko.

wyjdzie Ci gwiazdka :D
przynajmniej powinna :)
próbuj, na pewno wyjdzie. :*
2010-01-22T14:36:19+01:00