Potrzebuje liste rzeczy które muszę zrobic przed , w trakcie ,a także po przyjęciu urodzinowym . Dosłownie : Jak przygotowywuję się do przyjęcia urodzinowego . Najlepiej żeby było to napisane łatwym językiem , ponieważ muszę się nauczyć na pamięć i odpowiedzieć ustnie o tym jak przebywają moje urodziny. Od 8 do13 zdań.

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-22T15:06:10+01:00
Ich moche dich einladen.ich habe schon monika und markus eingeladen.ich habe geburstag und ich mache eine patry .samstag16 uhrin der antoniówka 13.ich backt heute nachmitag eine torte für martin.sich wünche dir viel gesunheit und gute noten.ich gratuliere dir martin zum geburstag.er schenkt eine Cd und einen füller.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T15:57:28+01:00
Zuerst lade ich die Gäste persönlich ein, dann mache ich Einkäufe. Ich kaufe Getränke, Chips, Bonbons. Ich habe schon den Tort mit meiner Mutter am Morgen gebackt. Später räume ich das Wohnung auf. Wenn meine Wohnung in Ordnung ist, schmücke ich meinen Zimmer. Danach nehme ich ein Bad und ziehe ich mich. Wenn ich elegant aussehe, decke ich den Tisch und warte ich auf meine Gäste. Das waren meine Geburtstagsvorbereitungen.
Um 18 Uhr begrüße ich die Gäste und bekomme ich die Geschenken. [...]
-----
Najpierw osobiście zapraszam gości, potem robię zakupy. Kupuję napoje, chipsy, cukierki. Tort upiekłam już rankiem z moją mamą. Potem sprzątam mieszkanie. Gdy moje mieszkanie jest w porządku, wystrajam mój pokój. Następnie biorę kąpiel i ubieram się. Gdy wyglądam elegancko, nakrywam stół i czekam na moich gości. To były moje przygotowania do urodzin.
O 18 witam gości i odbieram (otrzymuję) prezenty. [...]
Potem to już impreza:P