Odpowiedzi

2010-01-22T15:27:45+01:00
Dokładne zestawienie różnic masz tutaj:

http://www.okiem.pl/bog/religie_pro.htm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T19:17:39+01:00
- Uznawanie tylko niektórych sakramentów, zazwyczaj Chrztu i Komunii św.
- Komunię wystarczy przyjmować raz na trzy miesiące (kalwinizm)
- Nieuznawanie prymatu papieża
- Sobór jest wyższy niż papież
- Kościoły lokalne mogą zmieniać swoje obrzędy
- Prymat władzy świeckiej nad religijną (luteranizm, anglikanizm)
- Biblia może być interpretowana przez każdego
- W Biblii uznaje się jedynie dosłowny sens
- Eucharystia jest jedynie pamiątką, a nie odnowieniem ofiary

myślę, że tyle wystarczy :D
POWODZENIA :*