Odpowiedzi

2010-01-22T14:49:00+01:00
Oświadczenie
Ja Anna sikora należe od dnia 22.01.2010r. do klubu sportowego BKS.
sikora Anna
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T14:49:11+01:00
Uprzejmie oświadczam, iż .... ( Twoje imię i nazwisko) należy do klubu sportowego ....... (nazwa Twojego klubu). Regularnie uczęszcza na treningi i bierze w nich czynny udział.
Trener ...... (nazwa Twojego klubu)
Ireneusz Krosny.

NP.
Uprzejmie oświadczam, iż Jan Kowalski należy do klubu sportowego Lech Poznań Juniorzy. Regularnie uczęszcza na treningi i bierze w nich czynny udział.
Trener ...... (nazwa Twojego klubu)
Ireneusz Krosny.


Pozdrawiam,
Buzzy ;-)
2010-01-22T14:51:37+01:00
Oświadczam

Serdecznie oświadczam że ........... zostal przyjęty
Klubu Sportowego przy ul.........
Z przyjęciem dn. .........(data)
Prezes Klubu
...................................