Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T14:55:15+01:00
Tytuł:
To tylko sen...

Wyspa
przedziwna,
lecz jedyna w swym rodzaju.
Pomiędzy drzewami
jedno
inne
a na nim kokos.
Widzisz, to tam?
Pola...
ogórków?
Znów,
pod dębem
mały grzyb.
To tylko połowa.
Druga usłana jest śniegiem.
W oddali bałwanek.
Róża,
tylko wieńczy dzieło.


1 5 1
2010-01-22T19:25:12+01:00
Jeśli uznajesz zabawną odpowiedź to może być:
Na górze róże
Ogórek na ziemi
a bałwanek obok się zieleni
na głowę spadł Ci kokos. :)
Niczym grzybek z rodos

Proszę o nie zgłaszanie jako spam bo się starałem.

Pozdrawiam
1 5 1