Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T14:54:24+01:00
Hmm, trudne pytanie...
obstawiam, że Kamisia :D
2010-01-22T15:20:15+01:00
Na pytanie kto jest moim autorytetem zawsze i bez wachania odpowiem ze rodzice.dlaczego? dlatego to oni ucza nas jak zyc i co jest dla nas najwazniejsze w zyciu czym sie kierowac zeby podjac odpowiednia droge dalszego naszego zycia.to od rodzicow uczymy sie wszystkiego i w doroslym zyciu wszystko to co nam przekaza wykozystamy.