Na zimowych igrzyskach olimpijskich polscy sportowcy zdobyli o 1 mniej srebrnych medali niż brązowych. Ile medali zdobyli polscy sportowcy na zimowych igrzyskach olimpijskich, jeżeli brązowych było 50%, srebrnych 37,5%, a złotych 12,5%:
a.6
b.8
c.9
d.12

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T14:56:25+01:00
50-37.5=12,5
100%\12,5%=8 :P
czyli odp B
2010-01-22T14:57:41+01:00
50%-37.5%=12,5%

wszystkie medale-100% :12,5%= 8

ODP: B