Proszę POMÓŻCIE MI !! help me help me!! help me!!
Wymiary żaglowca "WODNIK" podano w tabeli, stosując dawną jednostkę długości-stopę amsterdamską odpowiadającą 284 mm. Oblicz wymiary żaglowca w mm oraz jego modelu w skali 1:100 w mm i cm. Wynik zapisz w odpowiednich miejscach tabeli z dokładnością do 1 mm


PROSZĘ O WSZYSTKIE OBLICZENIA (I JESZCZE OBOK OBICZEŃ ABY BYŁO WYTŁUMACZONE CO JEST OBLICZONE )
I JESZCZE ABY BYŁA UZUPEŁNI0NA TABELKA

50 PUNKTÓW
pierwsza dobra praca zostanie prze zemnie oceniona jako najlepsza!! ;)
Aby otworzyć tabelkę trzeba nacisnąć na Jednostka i ...
i następnie wcisnąć ok

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-22T16:07:14+01:00
282*100=28200mm ____________wytłumaczenie trzeba pomnożyć te skale z tą liczbą
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T17:16:05+01:00