Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T15:09:46+01:00
Chcę aby moją patronką została św. Oliwa z Palermo.
Ponieważ wywołuje ona we mnie bardzo pozytywne uczucia. Już jako 13-letnia dziewczynka została pojmana i przewieziona do Tunisu.
Mimo swojego młodego wieku, nie załamała się, lecz nawróciła wielu ludzi na cherześcijaństwo -jest to godne podziwu.
W swoim życiu nawróciła również ludzi którzy ją uwięzli. Za co została skazana na śmierć.
Uważam, że jest to osoba godna wybrania na swoja patronkę.
Powodem mojego wybrania jest także to, że jej imię jest bardzo oryginalne i podoba mi się;)
2010-01-22T15:10:01+01:00
Świętej Oliwii przypadło żyć w czasach, kiedy to Imperium Rzymskie przeżywało wielki kryzys zaburzający dotychczasowy spokój wewnętrzny i zewnętrzny.Św oliwia była męczennicą,która poniosła śmierć męczeńską za wiarę w Jezusa Chrystusa i miłość do niego.Uważam,że powinna być ona moją patronką ze względu na swoją odwagę,wiarę i to,że była gotowa ponieść śmierć za osobę którą kochała.Jej postępowanie godne jest pamięci oraz szacunku dla jej skromnej osoby.Ponad to,wybieram ją na patronkę ze względu na jej mocną duchową wiarę.