Odpowiedzi

2010-01-22T15:08:17+01:00
14×30%=4,2
200×18%=36
150×63%=94.5
40×124%=49.6
20×2.5%=0.5
a) 5% to 5=100
B)5% to 10=200
c)5% to 15=300
d)5% to 35=700
e)5% to 124 =2480
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T15:18:25+01:00
1. ( * to znaczy razy )
30% * 14 = 4,1
18% * 200 = 36
63% * 150 = 94,5
124% * 40 = 49,6
2,5% * 20 = 0,5

2. ( * to znaczy razy )
a) 100% : 5% = 20
5 * 20 = 100
b) 100% : 5% = 20
10 * 20 = 200
c) 100% : 5% = 20
15 * 20 = 300
d) 100% : 5% = 20
35 * 20 = 700
e) 100% : 5% = 20
124 * 20 = 2480

Starałam się pisać przejrzyście. Mam nadzieje, że pomogłam ;D