Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T16:20:50+01:00
Potrzeba:
* 30 uśmiechów
* garści dobrych pomysłów
*kopę dobrych przyjaciół
* zero nudy
* wiele przyjemnosci
*kilka optymistycznych poglądów

Wszystko razem wymieszać, doprawić do smaku swoimi indywidualnymi pomysłami i gotowe ;)
2 1 2
  • Użytkownik Zadane
2010-01-22T16:24:10+01:00
Nie wiem czy to będzie dobrze ale:
Odrobinę świeżego zapachu
Szczypnę słońca i niebieskiego nieba
półtora ptaków śpiewających
ćwierć pachnących kwiatów
1/2 drzew dużych zielonych
1 4 1