Odpowiedzi

2010-01-22T15:09:58+01:00
R-150 000000km
t=365 dni=365*24h=8760h
r=s
s=150 000 000 km

v=s/t
v=150000000km/8760h=17123,29km/h
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T15:10:57+01:00
Dane:
r = 150 000 000 km
T = 365 dni = 31536000 s
Rozw.:
V = 2πr/T = 2 × 3,14 × 150 000 000 km / 31536000 s = 29,8 km/s ≈
30 [km/s]
2010-01-22T15:46:52+01:00
S=2πr=2*150000000km*π=300000000π km=942000000km

t=365dni=8760h

V=942000000km/8760h=107534,25km/h=107534,25km/3600s=
=29,87km/s