1.12% liczby 100
2.100% liczby 123
3.150% liczby 42
4.24% liczby 1000
5.250% liczby 60
6.30% liczby 150
7.1% liczby 12 100
8.Liczba której 50% wynosi 5
9.Liczba której 200% wynosi 52
10Liczba której 10% wynosi 33
11.Liczba której 100% wynosi 350
12.Liczba której 1% wynosi 2,55
13.Liczba której 25% wynosi 3,5
14Liczba której 20% wynosi 8,4

3

Odpowiedzi

2010-01-22T15:15:00+01:00
1.12% liczby 100=12
2.100% liczby 123=123
3.150% liczby 42=63
4.24% liczby 1000=240
5.250% liczby 60=150
6.30% liczby 150=45
7.1% liczby 12 100=121
8.Liczba której 50% wynosi 5=10
9.Liczba której 200% wynosi 52=26
10Liczba której 10% wynosi 33=330
11.Liczba której 100% wynosi 350=350
12.Liczba której 1% wynosi 2,55=255
13.Liczba której 25% wynosi 3,5=14
14Liczba której 20% wynosi 8,4=42
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T15:16:15+01:00
1.12% liczby 100=12*100/100=12
2.100% liczby 123=100*123/100=123 - to było oczywiste
3.150% liczby 42=150*42/100=63
4.24% liczby 1000=24*1000/100=240
5.250% liczby 60=250*60/100=150
6.30% liczby 150=30*150/100=45
7.1% liczby 12 100=1*12100/100=121
8.Liczba której 50% wynosi 5=5*100/50=10
9.Liczba której 200% wynosi 52=52*100/200=26
10Liczba której 10% wynosi 33=33*100/10=330
11.Liczba której 100% wynosi 350=350*100/100=350 - to też oczywiste
12.Liczba której 1% wynosi 2,55=2,55*100/1=255
13.Liczba której 25% wynosi 3,5=3,5*100/25=14
14Liczba której 20% wynosi 8,4=8,4*100/20=42
3 5 3
2010-01-22T15:36:05+01:00
1.12
2.123
3.63
4.240
5.150
6.45
7.121
8.10
9.26
10.330
11.350
12.255
13.14
14.42

;)
2 1 2